OPTIMIZARE SITE WEB PREZENTARE & MAGAZIN

Optimizare site web

Știai că Google a făcut recent un studiu și a demonstrat că rată de conversie scade notabil o dată cu urcarea timpului de încărcare a site-ului web? Verifică și optimizează acum viteza site-ulului tău!

O mică discuție despre site-ul tău și viteză lui de încărcare.

Ce rol are viteza de încărcare a site-ului meu ?

In ceea ce privește viteza de încărcare a site-ului, de-a lungul timpului s-au realizat numeroase studii si cercetări pentru a descoperi preferințele utilizatorilor. Expresia “timpul înseamna bani” este aplicabila in comerț si, cu atât mai mult, in cel electronic.

Atunci când clientul apasă butonul de “Adaugă în coș” sau “Finalizează comandă” este nevoie să se întâmple ceva – și să se întâmple imediat. Pentru a răspunde acestei nevoi viteza site-ului tău trebuie să fie optimă.

De exemplu, studii ale Google, Amazon, Microsoft au arătat ca in 2006, clientul standard al magazinelor online avea așteptări ca un site sa se încarce in 8 secunde sau mai puțin. In 2010, cifra a scăzut la 2 secunde sau mai puțin.

În 2020 ne așteptăm ca utilizatorul să prioritizeze rapiditatea, accesibilitatea și buna funcționare mai mult decât orice altceva.


Ce impact are viteza de încărcare asupra site-ului meu ?

Vă oferim o listă de statistici din anul 2020:

  • Reducerea timpului de încărcare la 3 secunde, crește profitul cu 7-12%;
  • Dacă un magazin online câștigă 100.000$ pe zi, 1 secundă întârziere la viteza medie de încărcare poate duce la pierderi de 2,5 milioane $ în vânzările anuale;
  • Un site care se încarcă în 3 secunde sau mai mult, duce la 22% mai puține conversii, comparativ cu un site ce se încarcă într-o secundă.

Viteza de încărcare a site-ului ar trebui să fie îmbunătățită pe cât de mult posibil.


Viteza de încărcare și magazinul meu online.

Un magazin neoptimizat, cu zeci de imagini, poate încărca până la 20 de secunde o pagină completă, ceea ce înseamnă 20 de secunde pierdute pentru utilizator. Care ar fi diferența dacă s-ar încărca în 3 secunde? Este sesizabil?
Îți oferim câteva exemple sesizabile:

  1. Utilizatorul accesează mai multe produse într-un timp cât mai scurt.
  2. Dacă viteza de încărcare a magazinului este optimizată și procesele din spatele lui sunt. O adăugare în coșul de cumpărături durează o secundă în loc de 4 secunde.
  3. Magazinul fiind mai rapid, conversiile cresc, iar vânzările urcă în procentaj.
  4. Accesibilitatea. Cine nu își dorește ca magazinul lui online „să zboare”? O navigare lină pe tot parcursul experienței.

Întrebări frecvente

Prețul unui website de prezentare variază in funcție de cerințele clientului. Prețul de bază începe de la 1400 RON pentru un site de prezentare cu următoarele facilitați:

  • Design 100% responsive pe orice tip de dispozitiv de pe care este accesat (traficul de pe mobil depășește 80%), ușor de utilizat și de înțeles, realizat pe principii UX (User Experience);
  • Optimizare SEO on page pentru motorul de căutare Google;
  • Integrarea cu Social Media (Facebook, Instagram, Twitter sau LinkedIn);
  • Formular de contact și localizarea afacerii pe hartă (Google Maps);
  • Securitate – module de protecție împotriva atacurilor cibernetice și filtre antispam integrate;
  • Siguranța datelor tale și ale utilizatorilor – salvarea datelor prin backup automat;
  • Implementarea modulelor de GDPR;
  • Optimizare WebCoreVitals (influențează poziția in Google, organic);
  • Optimizare viteză de încărcare a paginii;
  • Design personalizat;
  • Elemente grafice personalizate;
  • Introducere website în motoarele de căutare (Google, Yahoo, Bing);
  • Hartă website (Sitemap.xml)
  • Panou Administrare ușor de utilizat;
  • 10 zile de mentenanță gratuită.

Prețul unui magazin online sau website tip eCommerce variază in funcție de cerințele clientului. Prețul de baza începe de la 2000 RON pentru un magazin online cu următoarele facilitați:

Toate funcționalitățile unui site web de prezentare (prezentat mai sus);
Catalog de produse personalizat;
Pagină de prezentare a magazinului și a produselor (prima pagină);
Filtru produse dinamic (căutare produs);
Filtre (preț, ordine alfabetică, rating);
Posibilitate comandă fără creare cont;
Posibilitate comandă persoană fizică/persoană juridică;
Setare sistem de plată ramburs/transfer bancar;
Modul generare discounturi sau vouchere reducere;
Elemente grafice personalizate, până la 10 elemente;
Instalare galerie de imagini și/sau video adaptată la domeniul de activitate;
15 zile de mentenanță gratuită.

Serviciile de web hosting sunt cele care fac posibilă prezența online pentru site-ul tău. Pentru ca un website să fie vizibil altor utilizatori de internet, fișierele acestui site web trebuie să fie găzduite pe un server.

Un domeniu web reprezintă identitatea site-ului tău în mediul online, adresa introdusă în browser pentru accesarea site-ului tău web (exemplu: www.darkdev.ro). Un domeniu este întotdeauna unic și poate fi deținut de o singură persoană.

Pentru companiile care activează exclusiv pe piața din România sunt recomandate domeniile .ro.

Un Content Management System reprezintă un panou de administrare de unde utilizatorul își poate gestiona cu ușurință conținutul site-ului. Exemple de CMS: WordPress, PrestaShop, Magento, Open cart.

Prețul unui element grafic variază in funcțiile de cerințele clientului. Prețul de baza începe de la 100 RON per element.

  • Bannere pentru promovare;
  • Logo, carti de vizita, flyere;
  • Elemente grafice pentru magazine online (badge-uri produse, elemente decorative);
  • Bannere infografice, prezentari produse, prezentari servicii.
  • In principiu orice tip de element grafic cat timp exista un concept.

Prețul unui element video variază in funcție de cerințele clientului. Prețul de baza începe de la 150 RON:

Video prezentare produs;
Video prezentare servicii;
Video prezentare catalog de produse/servicii;
Editare video evenimente private;
Editare video youtube/tiktok/instagram;
Elemente video pentru website;

Site-ul tău ajunge pe primele poziții in motoarele de căutare.
Devii un brand credibil, deoarece oamenii au încredere in rezultatele din Google.
ROI-ul este mult mai bun fata de reclamele PPC.
Rezultatele pot fi măsurate si corelate cu creșterea vânzărilor SEO îmbunătățește experienta utilizatorilor.
Crești vizibilitatea brand-ului si ajungi in fata site-urilor concurente.

Ai nevoie de mai multe informații?

Dacă informațiile de mai sus nu îți sunt îndeajuns, ne poți contacta prin e-mail sau telefonic și îți răspundem la orice întrebare sau nelămurire.

Cere acum o ofertă personalizată.

Haide să discutăm despre proiectul tău.

O mică parte din proiectele noastre.